Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Se zájmem jsem si přečetl Váš článek, protože jsem se dopravní obslužností zabýval i ve své disertační práci. Shodou okolností to bylo Ostravsko, jehož oblast jsem předmětu výzkumu podrobil.

Člověk nemusí být ani v oboru nijak zasvěcený, stačí názor cestujícího, a je zřejmé, že současné uspořádání je špatně. Že jsou vytvořeny kraje, bych nikomu za zlé neměl. Horší je, že se vedení krajů neumí mezi sebou domluvit a tak máme, jak píšete, různé úrovně kvality jednotlivých integrovaných dopravních systémů. Na papírech existuje spousta nápadů, jak by mohla koncepce dopravy být vyřešena, ale nikomu se zatím nepodařilo ho uvést do praxe tak, abychom měli kvalitu dopravy jako např. ve Švýcarsku.

Můj postoj je takový, že doprava by měla ignorovat hranice města, hranice okresů, hranice krajů, hranice států. Když si totiž vezmu nějakou zahraniční aglomeraci, města se mezi sebou umí dohodnout, protože meziměstská doprava má nezanedbatelné přepravní proudy. A když to jde na úrovni měst, proč by to nemělo jít ve větším měřítku? Tedy na úrovni krajů?

Bohužel není síla, která by se současným stavem pohnula.

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 985x
Aranžér, dirigent, skladatel, ale především člověk, kterému není jedno, co se kolem mne a nás všech děje a rád bych aktuálnímu společenskému a politickému dění zveřejnil svůj osobní názor a třeba i rozpoutal co nejširší diskusi.

Seznam rubrik